sansan
2000.12.31
|
|
0 0
2154
|
Sziasztok!Tegnap a következő kisérletet végeztem el:Elővettem a műhelyemből a ruszki akkumlátortöltőmet,és kipróbáltam vele a mozdonyokat.Aki nem ismeri, 12v-os,jó sok amper,műszer van rajta(ampermérő)és jó nehéz.Lehúztam egy pohár sört és hajrá!Meglepetésemre az M41 nagyon finoman indult és igen élethűen reagált a változtatásokra.Néztem a műszert minimálisat mozdult,ha mozdult egyáltalán.Mondjuk furcsa is lenne ha a csőrgő kitérítené modjuk 2A-re,ráadásul jol meg is rázna.:-)Ezután vérszemet kaptam és elővettem a BR41-es gőzösömet.Erről már mások is írták,hogy ívekben rángatódzva halad,hirtelen indul,íveket nem szereti stb.Na akkor nem szóltam hozzá,de nekem is ezek a problémáim vele.Az iveimet le is cseréltem miatta nagyobbakra,de nem volt teljes a siker.Meglepően finoman indult el a töltővel,igaz a hangja is nagyobb volt.Ekkor már direkt provokáltam:ívben elindulás,előre ,hátra,kocsikkal.Lassúmenet ívben.Elég tűrhető volt,az Fz1-hez képest klasszisokkal jobb.Annyit viszont meg kell jegyezni, irányt csak a pólusok felcserélésével lehet váltani és nem szabad ott hagyni bekapcsolva mert feszültség az mindíg van csak az áramerősséget lehet szabályozni.Ha úgy marad," morognak" a mozdonyok és próbálnak elmászni lassan.Elektromosan nem vagyok agy nagy ász ezért várom a szakemberek hozzászólásait. Aki pedig nem lesz az idén,annak BUÉK! |
|