JSB Creative Commons License 2000.12.27 0 0 2118
joem
Az Sv Szombathely rövidítése a la MÁV. Mindennek van, a Keltei pu. pl. Su (akkor még - már - nem volt Szovjetunió, csak az SU)Nos a szombathelyi vasjármű a Bz specialista.
Kezdetben vala a Studenka - cefet ernya motorrral - abból lett a Rába motoros Bzmot (amit fiaim csak bűzmotnak becéznek)ez eddig ugye - mert volt némi picur változtatás két rajzcsomag. Aztán jött a 200 sor (már három) majd a 300 sor, a szegletes festésű. InterPicy, később Interpici első verzió, majd a legújabb a teljesen új építésű - nem átalakított, mert eddig mind Bz középkocsi - jele x- vagy rakteres - jele d - átépítés volt. Az új new Studenka design, némi Sv beütéssel. A sorozat egyelőre lefutott. Forgovázas iksrmotorkocsik jönnek, de csitt , nert ez a "világotrengető" info még nem publikus. Miért, tudja fene!
Nos ha Bz-t akartok döntsdétek el melyiket, aztán rajz találva, "csak" meg kell csinálni. Süveges Szegeden kiöntötte az első Interpicy verziót. Szép!
Matiznak: tervezésre a Winrail-t ajánlom. Elkövetője Blumert. Ez minden tesztben a legjobb program. Joggal! Mondtam - azaz írtam, honnan kérd. A neten csak demok vannak, aztán méhány száz DEM leperkálása után megkapod a teljeset.
A Winrailban még az épületek is szerepelnek, cég és gyártási szám szerint.
Többszintes és rejtett pályaudvar is rajzolható vele, kábelhálózatostól.
Pozitív agyrém. A program legális áron is a legolcsóbbak egyike. A nyugati polgár nem tudja, hogy az ma már nem értékmérő, hát a drágát veszi.

Nem emlékszem kinek, de kérdés volt: gipszből Faller Car Systemhez útfelület, jaj! Nem O.K.
sajna, meg kell venni a szóróporos kutyulom-kavarom dobozt. Sokra elég.
SÚGÁS: tavasszal a Faller Car Systemről sorozat indul a Vasut&Modellben (a pasik közvetlenül a céggel vannak kapcsolatban. Reméhetőleg hosszabb életű lesz - mint a Vasútbarát, amiért kár - és így a végére érnek)