HEC Creative Commons License 2000.12.18 0 0 814
granturismo

Ugy másfél hónapja, egy erösen esös szombaton cirka 6km-nyi utat tettem meg, amiböl több mint 3km-en állt a viz. Nyomtam neki, élveztem a két oldalamon "álló" vizfüggönyt. Másnap kezdett hangja lenni.
Nekem az 1.6-os van. Ha körbevizslatnánk a blokkot, a váltó és motor illesztésénél böven van "lyuk".
Az egyik a kuplungház tetjén egy gumi kupakkal lezárva. A gumi még be is pattan, helyén is marad, de lyukszelvény és a ház alakja miatt nem igazán tömít. A másik az utastér homloklemeze felöli felsö szélén van. Ezt a függöleges lemezt az összecsavarozott váltó és motor tartja. Takarni éppen takar, de tömítettség igen távol áll töle.
A harmadik - ahonnan valószinüleg és kaptam a fröccsöt - az olajteknö mellett van. Ez lemezke arra alkalmas, hogy az egerek ne másszanak be. :-) OK! Tudom, hogy ez nem terepjáró, nem ilyen "vizterhelésre" tervezték. Én viszont gyakran fordulok meg ilyen helyen, ezért gondoltam a werling-re, de nincs. Mellesleg meglepö volt, hogy kuplungház korom fekete belülröl, pedig a tárcsán nem látszódott számottevö kopás, a szerkezeten és a lendkereken még látszódott a gyári esztergályozás nyoma.
Az összeszerelésnél amit lehetett bekentünk egy trutyival ami a LUK-nak egy kimondottan kuplung környékére készített zsírszerü kenöanyaga. Most még összekopási fázisban van az új tárcsa a régi szerkezettel, de mint a vaj...