Na írt panasonic, bár ez is ellentmondásra sikeredet a szerviz tájékoztatásával szemben (Azt hiszem balek lettem):
Tisztelt Vásárlónk !
Elnézését kérem, hogy panaszára még nem válaszoltam, de konkrétumot
csak ma délután, vagy holnap délelőtt tudok mondani.
A helyi szervizzel azonnal felvettem a kapcsolatot, akik elmondták, hogy a
készülék megjavításához olyan alkatrészre van szükség, melyet be kell
szerezniök a budapesti központi szervizből.
Ezt a tényt Önnek is jelezték.
Tekintettel arra, hogy az alkatrész eljuttatása a szervizhez csak a mai nap
(csütörtök) várható, az elkészüléssel kapcsolatban információt leghamarabb
ma délután vagy holnap délelőtt tudok adni.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy Önök a videot mihamarabb
megkapják, ezért a szerviz vezetőjével folyamatos kapcsolatban vagyok.
Természetesen konkrét információ birtokában azonnal értesítem Önt.
Köszönöm türelmét
Tisztelettel
......