feri60 Creative Commons License 2000.12.08 0 0 986
Üdv az ISDN fórum látogatóinak!

Előre bocsátom, hogy nem áll szándékomban becsmérelni senkit, de a történetem - azt hiszem - példa értékű, ajánlom a MATÁV ügyfélkapcsolat figyelmébe:

A pontosság kedvéért kronológiailag:

- nov 20-án jelentkeztem "Szereld Magad"-ra
Aszonta az ügyfélszolgos kislány, hogy úgy a hét vége felé érdeklődjek, addigra kell lépniük valamit ISDN-esítés ügyileg.

- nov 24: telefon, válasz: "műszaki felmérés alatt vagyok"

- nov 27: telefon, válasz: "műszaki felmérés alatt vagyok"
Ekkor már kezdett gyanús lenni, mondom neki, hogy ez olyan púder duma, én is ezt szoktam mondani, ha nincs kedvem dolgozni, amúgy meg láttam már közelről is telefonhálózatot meg digi központot, (nem a MATÁV-nál, de több mint 20 éve a távközlésben dolgozom, jelenleg digi hálózatot felügyelek) nincs azon mit műszaki felmérni, (EWSD a főközpont, kb 5 éves, vadonatúj a hálózat) kb 1/4 órás munka, ha kezdő aki csinálja. Akkor meg aszondja, 30 napon belül választ fogok kapni, lehetséges-e az átállítás. Kicsit elvörösödött a fejem.....

- dec 1: "már elkészült az ISDN szerződés, kiküldés folyamatban, türelmet kérnek"

-dec 6: "hűűűha, már rég meg kellett volna kapnom mindent", nem értik, mi a késedelem oka. Mondom, szerintem is, és én sem értem. 24 óra türelmet kérnek, mondom az már fogytán egy kicsinyég, de péntek délelőtt fogok újra érdeklődni.

- dec 8 péntek délelőtt 11 óra: azért nem kaptam még meg, mert a központ még nem rendezte be, hívjam fel őket, és érdeklődjek. (rizsa szag a levegőben :((( )

- dec 8 péntek délelőtt 11 óra 15 perc: központot hívom, ők DECEMBER 6-ÁN !!!!!!!! kapták meg a munkalapot, de a szerelésvezetővel kéne beszélnem, most nincs bent, de fel fog hívni feltétlenül, ahogy beér

- dec 8 péntek 13 óra 30 perc: persze hogy én hívom szerelésvezetőt, szerinte a műszakra hivatkozni egy baromság (ezt nem így mondta, mert lojális, viszont szakmai szempontok alapján egyetértettünk a kifogás nonszensz voltát illetően), ő max 1/4 óra alatt berendezi, de úgy tudja, hogy elfogyott az NT, csak az ügyfszolg nem vallja be. Ha megkapom a kütyüt, rajta nem fog múlni a dolog.

- dec 8 péntek 13 óra 55 perc: ügyfszolg kapcsol egy műszakit, de csak kettőig vannak bent, talán még eléri. Tartóba tesz, MATÁV induló búg a fülembe, majd átmegy foglaltba. Új hívás, sajnos már elmúlt két óra, de megkérdezik, ismét MATÁV induló, majd a válasz: NINCS NT AZ ORSZÁGBAN, DEC KÖZEPÉRE VÁRJÁK, Görögországból, (NT gyártó nagyhatalom, mint tudjuk), addig türelmet kérnek.

És a csúcs az egészben: az 1212-nél mindig más lépett be, hol a telefonszámomat, hol az ügyfélszámomat, hol az ISDN megrendelésszámomat kérték, mindig előröl el kellett magyarázni a bajomat, mindig rém kedvesek és kultúráltak voltak, (akárcsak én), DE AZ ÉGVILÁGON NEM TÖRTÉNT SEMMI november 20-tól a mai napig.

Most itt tart a dolog.

Szóval kinek kell még MATÁV ISDN ????

Fel a fejjel, élljen a piacgazdaság!

Feri