blr Creative Commons License 2000.12.07 0 0 941
Többször is.
Először kb. két hete, totál süket volt minden kb. fél óráig, úgy éjjel egy körül. (Mindkét ISDN és az analóg vonal is)
Utána a múlt héten szintén minden elhalgatot, majd kb. 5 perc múlva megjelent a vonal, de a net-szolgáltatót (Interware) nem lehetett hívni, állítólag a központ túl volt terhelve (éjjel 1-kor ;)
Tegnap este egy haverom hívott fel, hogy van-e vonalam, mert neki a múlt heti jelenség jött elő. Nekem volt, őt nem lehetett hívni (IX. ker), túlterhelt.

A poén az első eset volt, amikor mobilról felhívtam a hibabejelentőt, ahol gyorsan - mielőtt megszólalhattam volna - kérdezték: VII. ker? - Mondom: igen. - Központkarbantartás.
Azért ilyet nem kéne a 3. évezred hajnalán. Egy ilyet illene előre bejelenteni.
A második alkalommal is felhívtam a hibabejelentőt, akkor először megadtam az én számaimat, aztán, mikor visszajött a vonal, megadtam az Interware számát. Karbantartásról nem tudott, nekem meg nem volt netem egy órán át. (Még jó, hogy van a Mindenkinek)
Harmadszorra be sem jelentettük. Minek?
Kíváncsi lennék, meg mernek-e ilyet csinálni napközben? Az lenne az igazi poén, akkor tényleg túl lenne terhelve a 143 (bejelentés) és a 1212 (anyázás) :)

Előzmény: businessman (938)