Hali DiVeR !
Persze, hogy nem stimmel, azé' keresek másik szervízt.
Amikor megvettem a járgányt, megjavíttattam rajta az előző tulaj által említett hibákat (lengőkar, gumiharang), rá egy hónapra mondták az ESG-nél, hogy hát a vezérműlánc is...
Megbíztam bennük, az előző tulaj is oda hordta az autót. Tehát kicserélték a vezérműláncot. Idén februárban vettem észre a kopogást alapjáratnál. Autószerelő ismerősöm megnézte, mondta, hogy ez bizony a vezérműlánc. Visszavittem az ESG-hez a kocsit, ahol közel félnapos vizsgálat után tudták biztosra mondani, hogy a vezérműlánc okozza a kopogást. És mivel 6 hónapos garancia van a cserealkatrészre és javításra - amely akkor már lejárt - b...hattam a vezérműláncomat. (Ennek máshol is utánaérdeklődtem, tényleg csak 6 hónap garancia van a vezérműláncra.)
De van még itt más is: a tavaly novemberben kicserélt kuplung bowden már februárban recsegett, laikusként nem vettem észre, az említett ismerős hívta fel a rá figyelmemet. Arra még volt garancia amikor visszavittem, de azt mondták rá, hogy nem a bowden a hibás, hanem a kuplung. Amit jó volna egészben kicserélni, úgy 90ezerbe kerülne - sóhajtozott a szervízfőnök.
Az se normális, hogy 10 litykót (télen 11-12-őt) iszik egy 1.6-os motor. A szervízfőnök csak megkérdezte, hogy városban járok-e vele, majd széttárta a karját.
A fűtés se az igazi, télen 5-6km-t kell gurulnom, hogy rendesen fűtsön. Még szerencse, hogy nem vagyok egy fázós típusz :-)