DiVeR Creative Commons License 2000.11.21 0 0 128
Huuh. Már bocs, Sutherland, de itt valami nem stimmel.

Az ESG-t mondjuk hanyagold, mert amatőrök, de az amit írtál az még így is durva.
Egy év alatt nem volt annyit a kocsim szervízben, mint nálad egy fél-ben.
A vezérműláncot meg hogyan, miért cserélték 30k Km után. Azt 200k -nként szokás cserélni vagy nem?

Nekem egy 93 -as 2.0i SLX Primeram van, de azon kívül, hogy most nem jár valami egyenletesen a motor, (injektor, vagy gyújtás állítás) nem sok dolgot kellett csinálni, cserélni rajta a szokásoson kívül.
(Fékpofa, egy gömbcsukló, gyújtókábel, olaj :) stb. )

Pedig szokom neki nyomni ezerrel, de hát bírja is. Suzuki mondjuk meg még nem nyomott le lámpánál :) 2.0 ...

Sokan a Nissan-Rapidot dicsérik, de szerintem legjobb egy nem-márkaszervíz egy ilyen már úgysem garanciális egyednek. Olcsóbb, és sokszor jobban értenek hozzá...
Ja a Nissan-Rapid meg most adott el nekem a forgalmi alapján kiválasztott gyári gyújtásskábel-készletet, és nem stimmel :((( viszem vissza...

Előzmény: Sutherland (127)