Törölt nick
2000.11.16
|
|
0 0
1671
|
Kocsihossz:
Én a méretarányos hossz híve vagyok. Fuggerthnél a By, Bhv hossza stimmel, csak kár, hogy az "Bx" és "Ax" is ugyanekkorára sikerült és az előzőektől csak a festésben különbözik. Az én méreseim szerint a keletnémet Y-kocsik hossza és ablakkiosztása egyébként az Ax, Bx méretarányos mása. Csak a tetőt, a homlokfalakat stb stb stb kell átalakítani :-)
sansan:
Örülök, hogy valaki még tudja, mi is "a gőzmozdony". Nekem egy régi képeslapom van róla.
div/0:
Szerintem (is) sokat jelent a talpfák kidolgozása és egyéniesítése (betonalj, ezeréves korhadó stb.). Ez utóbbi főleg látványos lenne :-)
A "termelési programot" egyébként szerintem célszerű lenne meglévő modellekhez kapcsolva azok tuningjával kezdeni. Kisebb tőkével is el lehet így kezdeni. Ezek ideális alanyai lehetnek a Fuggerth-kocsik és mozdonyok. Érdemes egyébként kipróbálni, ugyanaz a kocsi adott sebességgel milyen hosszan gurul ki műanyag és fémkerékpárral.
Macibb
|
|