Uraim látom beidult az agyalás!
Ennek örülök. Tényleg a marketing, a tervezés, az eladhatóság, az igény az első, és csak utána a pénz. Csak sajnos sokszor a pénzen illetve annak hiányában szoktak a projektek elcsúszni. De a pénz a legkevesebb...
Én úgy gondolom, hogy Bobo-val kellene kezdeni.
Több okom is van:
- Beszéltem a Domokos Bandival és ő már utána járt a Bobo sorozatgyártásnak, ő mondta, hogy kb. 4,5 Millióval el lehet kezdeni.
- "Megvehetnénk" tőle az alapot és nem baj, hogy ha egy profi is benne van a buliban ez jó reklám!!!
- Tolató mozdony mindenkinek kell. Minden terepasztalon van állomás, raktár, ipartelep ahol jól mutat egy dolgos Bobo.
- Mindenki ismeri, mindenhol van az országban (jó a neve BoBo)könnyen megnevezhető.
- Jól mutat a Csörgö mellet
- Több színben is készülhet (régi MÁV, új MÁV, Gysesv, MOL, HÉV stb.)
- Én még normál vontatási üzemben is láttam működni mentesítő mozdonyként ha éppen lerohadt egy mozdony valahol a nyílt pályán.
- Szerintem nem is lenne túl drága, nincs rajta pl. áramszedő (kivéve a HÉV-esen de persze ez megnyomná az árát), szerkocsi stb.
- Egyszerű a mechanika!!
Kb. ennyi érvev van a Bobo mellett