Kedves joem,
"Láttál Te már Roco Hobby line-t vagy sínkészletet szakbolton kívül Mo-n? Mert én nem. Nekünk viszont kéne csinálni, mert az igényes modellek költségeit tömegigények kielégítésével lehet finanszírozni."
Ezt most hogyan gondolod, sineket is akarsz gyartani?:-((
Bz:
Nem tartom erdemesnek meg a vitat addig, amig nincs felterkepezve a piac igenye.
Pl. indirekt uton is meg lehet kozeliteni a kerdest:
Mit ne gyartsunk?
1.Azt amit eddig mar gyartottak
2. Aminek az eredetijebol ket darab letezett, vagy meg annyi se.
Mibol van most hiany?
1. Mozdonybol
2. szemelykocsibol
3. teherkocsibol.
(talan elfogadhato ez a sorrend)
Ha tomeggyartasban gondolkodunk, ugye akkor egy gepsort kell beszerezni.
Mibe kerul? Honnet hozzuk? Hol lesz a gyar?
Aztan meg milyen formaban kell mukodni? Mert ugye van TB meg ado Mo-on:-((
Meg a darabszam is marhara erdekes! Hany darabnal lesz nullszaldos a beruhazas? Mikortol nyereseges?
A darabszam fuggo is, hogy akkor pl. motort meg a hajtast egyszerre rendeljuk meg es hozzuk el egy gyartotol, vagy 10-20 darabonkent?
Aztan korunk vivmanyara a felelmetes ISO-ra szuksegunk lesz-e?
tehat igen jelentos elozetes, mondjuk talan pre-promocios tevekenyseget kell elvegezni ahhoz, hogy elinduljunk.
Ja es ha lenne egy uzleti tervunk, meg minden, ki lenne az az orult, aki 5-6 milliot befektetne egy szerintem ketes kimenetu beruhazasba?