Ypszi Creative Commons License 2000.11.11 0 0 30
IC!
Köszííííííííííííííí :)
A meglehetősen slampos leírást jelentem megértettem, és ennek annyira örülök :))) Végre mond már nekem is valamit a szív, sűrít... :)))

A dugattyú tengelye, amit a motor forgat, a főtengely. Erre van felfűzve az összes dugattyú (bár ezeknél a hipermodern jövőmotoroknál a fene tudja, hogy ez igaz-e még). A főtengely vezet a kuplunghoz, a sebességváltóhoz, végül a kereken át kerül az erő az útra
Na ezzel már támadtak gondjaim, de csak azért, mert nem tudom magam elé képzelni magát ezt a tengely-főtengely dolgot... a főtengely az a hosszú vacak, ami végigmegy az autó "alatt", elejétől a végéig? (bocsi, ha butaság)

A lökettérfogat is kipipálva :)

Fordulatszám: az már oké, hogy többször fordul, nagyobb teljesitmény, de ha jól értelmezem az is lényeg, hogy hány henger van..mert ha 1 fordulat alatt több henger van, akkor több a munkaütem, mármint 1, csak többször.. öö.. márcsak fogalmaznom kéne tudni :) de remélem nem mondtam nagy marhaságot... :)

Gang is kipipálva :)

Előzmény: Inner Circle (27)