Ezt az egy reklámfotót tette fel az ürge. Asszem a "szimbolikus márka" kapcsán került szóba. Majd' levettem a hajamat, mikor előjött ezzel a "szimbolikus márkával", hogy ez milyen istentelenül jó dolog, hogy a BMW pl. egy autót gyárt, 1-es, 1,2-es és 1,5-ös méretszorzóval, merthogy egyből BMW-re gondol, aki meglátja. Én speciel a Hatost vagy a 1602-est meglátva is BMW-re gondolok, sőt még az Isetta is hasonló gondolatokat indít el bennem, de úgy látszik én aberráció vagyok. :)
Meg is kérdeztem, hogy szerinte ez nem óriási szegénységi bizonyítvány-e, mármint hogy a két autót nem lehet megkülönböztetni, de nem, ez a szakember szerint isteni dolog.
Aztán mikor láttam hogy FORMATERVEZÉS címén NÉMET autókról beszél (holott ezt a művészetet a napfényes Itáliában űzik, és a németek nagy része is is odajár terveztetni), akkor rájöttem hogy itt felesleges szélmalomharba bocsátkozni.