Szia joem,
hat nem foglak utni, mert csak 54 kg vagyok vasaggyal egyutt:-)))
Tehat:
A Deak-fele technologia az elmeletileg nagyon profi, nagyon jo, pontos modellek gyartasat tenne lehetove, ha kiindulaskent jo, lehetoleg gyari jellegrajzokat hasznalnanak!
Sajnos nem ertem, hogy egy ilyen strategiai fontossagu infot miert nem tudtak beszerezni?
A negyoldalas lista ennek a kovetkezmenye.
Mar elso ranezesre feltunik a mozdony aranytalansaga az eredithez kepest.
A teto a kabelekkel meg az aramszedokkel kriminalis, masreszrol neha olyan erzesem van, hogy itt es ervenyesult a gyantakiralyok elgondolasa, un. minel tobbet, minel nagyobb bevetelert, az nem szamit, hogy nem hasonlit az eredetihez, csak a penz a fontos...
Pl. hadd kerdezzem mar meg a t. topic lakokat, hogy hanyan tudnak arrol, hogy a Szilinek ket valtozata letezik: egy rovid fokeretu, meg egy hosszu fokeretu valtozat? es palyaszam szerint?
Festesben es feliratozasban is talalhatunk hibakat, pl. a regi festesu valtozaton a palyaszamtablak elegge specialis megoldasuak:-)))
A forgovaznal meg nezd meg egy eredeti Jaquilen (vagy mi) jellegrajzot, meg ezt...
Szerintem ennyi penzert elvarhato, ha a model melle rakunk egy eredetirol szolo fotot, ne egybol a kulonbsegek orditsanak, hanem az, hogy hm. azannya, ennyire elethure is lehet csinalni egy modelt?
Domokos mozdonyai Szorenyi Szabolcs megrendelesere keszultek, 3-4 db keszult, igen profi kivitelben. Termeszetesen a megrendelo kivansaganak megfeleloen az eredeti mozdonyokrol is minden info begyujtottek...
Masik meg az, hogy aranyaiban is ugy nezett ki az a mozdony, hogy aki latta elallt a lelegzete is!
Fotom meg sajna nincs rola:-)))
(Durvabb lenne, mint a Roco meg a Kleinbahn 1044-ese kozti kulonbseg)