Hát igen, én is így voltam ezzel anno... 8 napon keresztül napi 8-9 órában (!!!) kerestem (tük) a megfelelö példányt. Aztán nagyon nagy szerencsénk volt, egy második autóként tartott 93 év közepi 626-ost sikerült kifognunk, elsö tulaj, minden extra (no automata persze, azt nem akartam), kevés kilométer és jó állapot. Jó árban. Mindenhol kerestük, de végül az autópiacon találtunk rá, pedig attól nagyon idegenkedtem, hogy ott vegyünk... De bejött!
Szerintem egyébként megéri kivárni a megfelelö darabot, mert azért nem árt, ha nincs még agyonkínozva az autó, mire hozzádkerül. Nézegettem akkoriban Xedos 6-okat is, volt is egy, ami nagyon tetszett volna, jó volt az ára, belül bör + faberakás meg minden, de szegénykém szerintem legalább már 300 000 km-n is túl lehetett, bár az óra még úgy csak 130 000 körül járt. Én az enyémet egyébként 78 000-nél vettem, de ezek az évjáratok átlag 110-120 ezer km környékén járnak tapasztalataim szerint.
Fogyasztás: gyári könyv 9,0 litert ír. Én most múltkor tele tankoltam, szívtam is a fogam, mert sikerült valami hihetetlen rossz minöségü benzint szippantani, rángatott vele a kocsi, mint ökör, de aztán mikor kezdett fogyni, akkor ismét fullra egészítettem ki egy másik kútnál - a kettö együtt így már viszonylag simábban ment, de az elején még így is jobban kellett adagolnom a gázt, hogy ugyanazt a teljesítményt elérjem (tehát itt jobban fogyott). A következö tankolásnál majd nullázok egyet, hogy - remélem - jó benzinnel hajtásmentes müködtetés mellett le tudjam mérni a fogyit. Szerintem ez utóbbi most nekem is olyan 12 l körül volt, de mondom, hajtva és szigorúan csak városban mentem mostanában. A következö majd reálisabb érték lesz. Az eggyel ezelötti mérés 10,2 volt. Minden érték folyamatos klíma mellett értendö.