lore
2000.09.28
|
|
0 0
313
|
Egy pillanatig nem ketelkedtem benne, hogy legyorsult akarmit is. Ha gyorsulasi adatokat nezek, akkor azonos modellevben kiadott gyari adatok erdekelnek, ezt veszi at peldaul (az egyebkent elfogult) az Automotorundsport szerkeszteseben megjeleno auto katalog is, ami magyar nyelven is kaphato (igaz mostanaban nem valoszinu, hogy a 2.0TD 75 adatait megleled benne :-))
Az a 2,0 16V motor sokaig az etalon volt a kategoriajaban, nemcsak a sportossaga miatt. Erre illesztettek a turbot is (sajnos ma mar nincs turbovectra/calibra).
Ja, a korabbibol kimaradt:
A regebbi idok teljesitmenyevel szerintem lehet buszkelkedni, de peldalozni nem mindig. Az, hogy az alfa 50-60 eve is tudott ilyenolyan literteljesitmenyt, az engem annyira nem hat meg. Szep es kesz, attol meg lehetnenek a mai alfak katasztrofalisak is. A sokat emlegetett mitsu-GDi-ben mukodo kozvetlen benzinbefecskendezest a mercedes pl. mar 55-ben alkalmazta, szeduletes parameterekkel dobott motorokat a piacra, aztan ma mar inkabb emlekeznek a W123 200D-re. Szerintem maradjunk az utolso par evnel (evtizednel), pl. a japanok is inkabb mostanaban (utso 15 ev) domboritanak.
lore |
Előzmény: fastcar (308)
|
|