3x:
Mit értesz pontosan azon, hogy agyonbiztosított? Bocs, de nem fogtam.
Az új 626-os meg nem tudom, hogy kívülröl vagy belülröl tetszik annyira, de szerintem kívülröl nagyon elment a Mazda az eladhatóbb német stílusba (talán Ford nyomásra?). Nézd meg mondjuk a 4-5 évvel ezelötti 323F szériát és a '92-töl gyártott tojásmazdát. Ezek a kocsik szerintem messzemenökig egyedibbek voltak, mint a mostani 323F és 626.
Múltkorában volt szerencsém teljesen véletlenül egymás mellett látni a régebbi sportos dizájnú 323-ast és a mostanit. Hát, a régiben volt azért valami feeling (föleg gondolom azokban a példányokban, amelyek 2 literes 24 szelepes V6-os motorral készültek, mert gondolom azok azért jobban mozogtak, mint a sima 1.5-ösök). A mostani viszont egy teljesen szürke, átlagkülsejü autóra sikeredett. Persze szinte biztos vagyok benne, hogy az átlagautós forma miatt jobban emészthetö lesz a szélesebb tömegek számára, de ez szerintem nem indok (pontosabban csak gazdasági értelemben véve az).
A helyzetet a 626-ossal kapcsolatban is egy kicsit hasonlónak érzem. A tojásmazda 626 formája modern volt és VAN is a mai napig. Én például utálom már azt a megfogalmazást is, amikor a szögletes formákra azt mondják, hogy "markáns". Hát nem tudom, nekem ezek a finom lekerekítések nagyon tetszenek. Jobban, mint a markáns 90 fokok. Az új 626-os szerintem szintén olyan németautó forma (jajj, már elöre félek mit kapok itt esetleg ezért). Nekem a tojás jobban tetszik. Tudom, mert a szomszédunknak az új 626 van, nekem meg a tojás. Teljesen más kérdés persze, hogy mit finomítottak az autón technikailag, én most a külsöröl beszélek. Bár mondjuk a tojás 626-ok nagyon megbízható autók.