crash__override Creative Commons License 2000.09.26 0 0 1320
A rudazat miatt tepem en is a hajam.... A BR65-nek negy kapcsolt kerekparja van... de hegyimozdony leven, ezek forgovazakban vannak! es nem egy nagy rud koti ossze ezeket, hanem harom, es csak a szomszedos kerekparokat... Ezzel nem is lenne baj, csakhogy a hajtorudak csapja nem csavarral van rogzitve a kerekbe, hanem a kerekbol kiall egy -a kerekbe ontott - muanyag csap, ahhoz csatlakozik a hajtodud, majd a csap vegere ragasztva van egy alatet!, ani a hajtorudat a helyen tartja... eddig nem is volna semmi gond, csak motorcsere kozben az egesz ugy ahogy van, szetesett :-)))
Gondoltam feljavitom, es a kerekekbol kiallo muanyag csapokat injekciosture (0.8mm) csereltem... Eddig jo is lenne... de hogyazandkinkabbnemiromle... szoval a kerekeken ha az egyik oldalon a csapok egy sikban vannak, a masikon nincsennek. Ezt csak osszerakas utan vettem eszre, mikor a mozdony a ket forgovazat osszekoto hajtorud mozgasaval szinkronban szinte szambazott menet kozben... Es nem azert, mert en rosszul raktam be a csapokat, hanem a kerekek mar gyarilag el vannak fordulva a tengelyen....
Szetszedes, es most a sakkozas allapota megy, hogy melyik kerek melyik mellett adja a legkisebb elterest...
Szivas ezerrel... Ezert szeretem en a dizelmozdonyokat :-)) nincs bonyolult rudazat!
Előzmény: backspace (1319)