crash__override
2000.09.25
|
|
0 0
1305
|
Sziasztok!
Egy kerdesem lenne : ti hogy oldjatok meg, hogy a mozdony ne melegedjen tul ?
Tegnap otthon osszeallitgattam a felig-meddig mostmar allandoan a helyen levo palyat, es ezen felbuzdulva elkezdtem jaratni rajta kedvenc BR65-os Piko (N-es) mozdonyomat, ami kesobb megadta magat... "leegett a motor". Szerencsetlen eleg meleg volt, amikor vegleg megallt. Nem volt utanaakasztva csak kilenc negytengelyes teherkocsi, es nagyon jol vitte oket... Semmi sem utalt arra, hogy erolkodott volna, nem csusztak meg a kerekek (nincs gumi egyik kereken sem...), jol "gyorsult" a szerelvennyel.
Szerencsere general piko motor volt benne,ezert egy selejt sinbuszbol kioperalva uj szivet kapott...
De nem szeretnem, ha ez a motor is megadna magat... Egyedi hiba lehet a tulzott melegedes (esetleg zarlatos lehetett ?), vagy a jovoben inkabb ket-harom menet, es egy kis piheno ?
Anno meg gyerekkoromban a H0-as Piko mozdonyok jol birtak az egesz napos hajtast... Vagy az N-es cuccok nem birjak ? (meg csak 3/4 eve foglalkozom az N-nel, es eleg tapasztalatlan vagyok a dologban)
Velemenyek ? |
|