LUCzI FERencz Creative Commons License 2000.09.21 0 0 1019
Melyik régi Skodáé? 1000 MB, 100, 105, 120?
Sértsem meg a Trabimat azzal, hogy Skoda alkatrészt rakok bele? 8-)) És hogy/hova építed be?

A tolatólámpa kapcsoló meg nem ilyen egyszerű, hogy bontó, ui. a Trabiban defaultban nincs ilyen kapcsoló. Egyetlen szériával találkoztam, amiben volt, de nem sikerült azóta sem szereznem. És semmi másé nem jó bele, végignéztem nagyon sok tipust. Vagy a menete nem stimmelt, vagy a kapcsolási úthossz, vagy a zárás-nyitás iránya. Egyébként a váltóban megvan egy hely. ahova elvileg be lehetne tenni, de a fentebbiek miatt mégsem jön össze.

Gondolkodtatok-e már azon, hogy a hűtést át kéne alakítani elektromos hűtőventillátorra, amit az eredeti hűtőturbina helyére lehetne felszerelni némi lemezmunka árán, és egy egyszerű elektronikus, hőellenállásos "termosztáttal" vezérelni?
Előnye: nincs ékszíj, csak egy rövid, ami a generátort hajtja, a hűtés mindig a szükséges mértékű, mert a hőellenállás érzékeli a hengerfej hőmérsékletét. Nem éri oldalirányú terhelés a turbinát, így nem szakad el a rögzítőheveder.

Ehhez ugyan kellene egy néhány adatot ismerni, pl. a szállított levegőmennyiséget adott fordulaton.

Előzmény: tafi (1018)