fastcar
2000.09.20
|
|
0 0
70
|
Ja és mégegy dolog, ami egyébként a "Japánt vagy németet?" egyik alaptémája, hogy a német autók a magyar piacon amblokk túl vannak értékelve és indokolatlanul tartják avultságuk ellenére is az árukat.
A kocsik állapota pedig egy olyan dolog, hogy amire vigyáznak, az nem megy szét, amire meg nem az leamortizálódik mindegy milyen gyártmány.
Ha érdekel nézd meg az oldalamon (w3.swi.hu/fastcar) az autómat, illetve azt a piros GTV-t a project részben, amit a nyáron vettem. 81-es autó 7 éve áll motor nélkül kivonva a forgalomból napon-hóban és nincsen rajta rohadás. A kék, amit használok napi használatban van évi 30.000 km-t fut 82-es. Ezenkívül még 3 ilyen autóm volt. Az elözö 2000-est úgy vettem a Nagykörösin, hogy ott állt a sarokban 11 évesen Svájcból behozva, vámolva vizsga nélkül. Ezt a kocsit megvettem és mindennemü ismeretség nélkül elvittem a Mozaik utcába és csont nélkül ment át úgy, hogy a motorháztetöt csak annyit nyitottuk fel, amíg ellenöriztük a számokat a megvételnél (máshoz se nyúlt senki). Mutass nekem ilyen BMW-t 80-82 közöttit 2.5-es motorral ami jelenleg is ennyit fut és ilyen állapotban van. |
Előzmény: fastcar (67)
|
|