lore Creative Commons License 2000.09.17 0 0 7
tihu,
mintha remlene egy Ford topik :-)))
Amugy nekem tetszik. Hosszabb lett 17 cm-el, igy inkabb az 5-os BMW-vel vetekszik sok parametereben. Allitolag a hatso labter omega-meretu lesz!!! Nekem a belseje is tetszik, az ovalis ora jopofa, a klima 3 karikaba illesztess (ilyen van a mostani vectraban/mondeoban is) nem tetszik. A kormany poenos (mint az uj galaxy-ban).

Opi,
nem tudom miert kene rogton leszarozni a dizelmotorjat. Egy-ket parameteret hadd kopizzam ide (Autoexpress):
'But it's the diesel that will be raising eyebrows. Engineers joked that the oil-burner should carry a Cosworth badge, as performance is said to be astonishing. The 115bhp powerplant produces 310Nm of torque from a mere 1,900rpm, making it faster in gear than any of the petrol engines, including the V6. Work through the ratios and the petrol motors claim back their lead, but the TD's top speed of 122mph and a 0-60mph time of 10.6 seconds are still impressive.'
Szal a parameterei szerint (115LE es 310nm 1900(!) rpm-tol) ez a 2.0-as TD az elvonalban van. Nem hinnem, hogy mar probaltad es zajosnak, kulturalatlannak tunt volna es nem is hiszem, hogy az lesz.
Mint tudod, a focus CR dizele egy gyors fejlesztes (a regi 1.8TD-bol) eredmenye, nem is reklamozzak agyon (azert annyira nem rossz, csak a HDi-k jobbak).

lore
ps: Volvo-anyuka egy ujszulottjerol beszelunk :-)