Körte
2000.09.15
|
|
0 0
15
|
Sziasztok! :-)
Éljen a Mazda! :-)
3 évig volt szerencsém egy 1.8-as bukólámpás 323F-hez. Szééép piros volt és a kiskölykök mindig kiszúrták az utcán, hogy bukólámpás, így "kacsintani" kellett nekik. :-))) Szóval imádtam. Egyetlen alkalommal hagyott cserben, amikor is életem párja bemutatott egy gavallérstartot Siófokon a parkolóban. Sajnos a murva elvágta az egyik ékszíjat, így vonta lett belőle. :-( De ezen kívül és a kopó alkatrészek cseréjén kívül (ami ugye néha sajnos időszerűvé válik), soha nem volt vele semmi gond. Ez a motor itthon ritka, ez az autó is svájci import volt, törötten hozták be. Itt jegyezném meg, hogy alaposan vizsgáltasd meg ha F-et, (vagy mx3, mx5, mx6, rx7) mert általában mindegyik törött, és nem túl megkímélt állapotú. :-( Sajnos sokan sportautónak nézik őket, és nagy gáz nagy fék...
Hű, megint sokat beszélek...
Ha megnézed a meghibásodási statisztikákat, akkor a 323 Sedan általában az első háromban van, ami azért jelent valamit... Vigyázz a futóműre, mert keményebb az átlagnál, így érzékenyebb is. Hja, a japán utak biztos nem így néznek ki, mint nálunk. :-(
Szervizből ajánlom a Mirai-t, már akkor is hozzájuk jártunk, amikor még Mazda Motor Hungary volt a nevük (ez most is a magyarországi képviselet neve) és az ecseri piac mellett laktak. Nagyon lelkiismeretesek és tényleg nem sumákolnak az alkatrésszel. :-)
626-os... motorból nem praktikus a comprex dízel, nem lett túl nagy sikere. A benzinesek mennek mint a disznó, viszont zörögnek belül. Ezen segít némi ragasztógyurma, tuti bevált módszer. :-)
Üdv,
K. |
|