Yag.
2000.09.05
|
|
0 0
20
|
Drift :
Köszönöm hogy müködési részletekbe is bele tudunk menni.Bár ez kemény dió ... .))
Ez az érdekháló , alapja egyéb marketinges rendszereknek is. Mivel ez egy üzlet nem tudom célszerü e emocionális oldalról viszgálni. Mivel legtöbb ember érzelmi alapon hozza mega döntéseit - ugy üzleti mint magán dologban - érthetö hogy érzelmileg hogyan kötödik egy olyan koncepcióhoz ahol az Ember mint egyén a fontos. Hisz Ö mozgatja. Öszinte Bizalmi Kapcsoalt.Ez tapasztalataim szerint nem az MLM sajátossága. Minden más egyéb üzleti trendekben meghatározó. Vannak egyszeri üzletek megfelelö kockázati tényezövel. Ha nem megfelelö valamelyik partner akkor csere. És ez megy addig amig nem találkoznak a különbözö szolgáltatók és megrendelök egymással. Ez elfogadott , mert világ életünkben igy ment. Senki nem vizsgálta hogy ez mennyire tisztességes vagy Öszinte. Itt nem egymást ismerö hanem tök vadidegen emberek állanak a másikkal szemben. Igy egyes helyeken nem is számitott hogy ki kit milyen mértékben végja át.A mai napig ez igy is van.
Megjelent az MLM. Nem a semmiböl hanem zömében Amerikából és Ausztráliából.Senki nem ismerte mi ez. Uj koncepció uj kereseti perspektívák. Ezelött az emberek értetlenül áltak ,hisz gyökeresen ellent mondtak , mondanak az addig ismeretes értékesítési rendszereknek.
Miért ? Mert egyszerüen a sok kicsi sokra megy alapra helyezték a hangsulyt. Lassan de biztosan megfogalmazodott franchise rendszer.
Én egy picit te is ugyan annyit , kettönk hármunk forgalma ugyanannyi idö alatt több, mintha egyedül csinálnám.
Ez a Több Szintü Kereskedelem elve.
McDonalds is észrevette ezt és egy egyszerü terméket hatékony értékesitési rendszerévé tette. Meglepöen gyorsan fejlödött. Hatalmasat profitált.(az most mellékes, hogy igazából nem is hamburgerekkel kereskedik ,dehát ezt kevesen tudják :))))
Ezt az elvet nagyon sokan követték.Miért ? mert Hatékony
Az egyéb kereskedelmi termékeknél ott van az a zavaró tényezö , hogy a gyártó és a vásárló között ott van egy csomo minden ami nem csinál mást az áruval csak drágítja. A gyártók nem kereskedök,igy kell valaki aki eljuttatja a termékeket a végfelhasználóhoz.Igenám de milyen uton és mennyiért? Hogy kényelmes ez a felhasználónak soha nem kérdezték . Ezért egyes szakemberek joggal gondolhatták , hogy van itt valami amivel lehet kereskedni a világpiacon.
Kidolgoztak egy egyszerü ,logikus, saját ösztönzöi elemekre fektetett kereskedelmi csatornát. ....
Folyt. köv......
|
Előzmény: Drift (18)
|
|