granturismo Creative Commons License 2000.09.04 0 0 533
T.Gábor.
Pontosan errol beszélek. Nem rugalmas, nem mozgó alkatrészes rendszerrol.
Kell egy áramlásméro, egy nyomásméro (hoálló kivitel) egy homéro. Ki kell fúrni a csorendszert, el kell helyezni az érzékeloket. Aztán biztosítani kell, hogy a mérés a megfelelo pillanatban történjen, tehát kellene valamiféle motordiagnosztikai müszer a triggerelés miatt. Én azt mondom, ez a feladat meghaladja bármelyikünk lehetoségeit. (Nem a képességeit) Ezzel a módszerrel azt mérnénk, hogy mekkora az a folytás ami fölött létrejön a kipufogószelep káros hoterhelése. Van egy másik megközelítés, hogy mekkora az a homérséklet amely tartósan káros hatású a kipufogószelep(ek)re. Tehát a másik lehetoség, hogy üzem alatt a kipufogó szelep homérsékletét mérjük tartósan. Igaz, ehhez csak egy hoérzékelo kell, de egy a motor belsejében lévo alkatrész, amely ráadásul még mozog is?! Szerintem ezt is felejtsük el!
Előzmény: Kerecsen Gábor (532)