Frank Williams Creative Commons License 2000.08.31 0 0 102
Az eső szerintem egyáltalán nem irreális, én már csináltam végigi teljes esős futamot, és marha jól szórakoztam. Sőt az is élvezetes, ha esik/eláll/esik stb, mert épp ilyenkor nő meg a taktika szerepe. Ilyenkor persze a szerencsén is múlik a dolog, ugyanis lehet hogy kimész wet gumikkal, 2 kör múlva meg eláll az eső. Aztán hogy milyen gyorsan szárad, az függ a pályától is. (Mint korábban írtam pl brazília egyáltalán nem szárad, de most volt egy esős magyar nagydíj, az is elég lassan száradt, de auzért felszáradt.)
Ha rosszul döntesz, nem segít, hogy visszatöltesz, mert nincs előre determinálva az időjárás, mindig menetközben találja ki, hogy mi lesz. (Még mikor kezdtem vele játszani kipróbáltam. Ma már tudom felesleges görcsölni. Ha szerencsém van és jól döntök akkor meglepetésszerűen elöl végezhetek egy esős versenyen egy gyenge kocsival is, ha nem, akkor akár egy erőssel is lehetek utolsó. de ez pont így van a valóságban is!
Alapszabály:
Pálya nedvessége: 1-> vizes gumi
Pálya nedvessége: 2-> átmeneti gumi
Egyébként száraz
Edzéseken nem szabad tökölni, ha száraz a pálya ki kell menni egy biztonsági körre, mert ha elkezd esni az eső megszívhatjuk.
A FIA engedélyt első évben még sokszor kiadják, de később sokszor nem engedi indulni, aki nem teljesíti a 107%-os szabályt.
Én azt mondanám, hogy ha 2-es az elején a pálya nedvessége, akkor intermediate, és ha very wet lesz, akkor azonnal ki kell menni esőgumiért, mert sokat lehet vele nyerni!!!
Előzmény: Biohazard (101)