Ugyan srácok! Azért kössz a bókot, sakál vagyok! :-))) Még jó, hogy azelott nosültem, hogy megismertem volna a fargo/Trizzy párost! :-)))
RAF2,
a legjobb családban is elofordul...
Trz,
gazdasági szempontból nyalván igazad van. De vannak olyan emberek, mint pl. fargo sporttárs, akinek az autója több mint használati eszköz, ezért nem hagyja lerohadni, miközben kockás füzetben számolgatja, hogy mikor éri meg már eladni bukás nélkül. Aki így 'szereti' is az autóját, annak persze többe kerül.
Tfh. 100e km alatt elromlik a kesztyutartóvilágítás kétszer, ülésfutés egyszer, hatszor megkarcolódik a kocsi, háromszor kéne kipucolni a tatoablak sínjeit, hogy ne nyikorogjon ésatöbbi. Ha ezeket az apróságokat egyszerre, vagy nem is javíttatod, tény, hogy jobban jösz ki, mintha 100e km alatt 8 be nem tervezett szervízlátogatást ejtesz meg.
Amit a használtautóról mondtál: Igenis van tökéletes 1x éves autó is, mert ha egyszer veszek egyet akkor abból azt csinálok. Nem hiszem, hogy csak én lennék ilyen. Szerintem egyébként nagyobb élvezet egy hetest vagy egy 480-ast felújítani, tökéletesíteni, mint egy 850-est, S40-est szinten tartani. A tied pl. nagy kihívás lenne, ha most hiretelen kicserélodnének anyagi javaink (tudom, csdak szeretném :-))) akkor bele is vágnék. Felszereltség szempontjából olyat vennék mint a tied, hogy meglegyen a lehetoségem 'felextrázni'.
lore
ps: tökjó álmodozni
pps: találjátok ki, milyen autó Triz álma! Trizzy! Publikus? :-)))