Frank Williams Creative Commons License 2000.08.14 0 0 57
Nyiri1 első kérdéseire:
Nem tudom miért kellett részvényt eladnod, nekem a Williams-nél ilyen gondom nem volt. Lehet, hogy nem VIP-elted eléggé a sponzorokat, és elvitték a lovét. Én most a stewart-okat nyomom, ott még 45%-ot is el kellett adni, de megérte mert jövőre jók a sponzorok, csak az első évet kell átvészelni. még mindig jobb mint kölcsönt felvenni 30% kamatra. 49%-nál többet ne adjatok el, a többi nem gond.
Azért tiltottak ki, mert amikor elkezdted fejleszteni a kocsit, akkor még nem döntöttek a jövő évi szabályokról. (Néhány hozzászólással lejjebb már volt róla szó: megírja az újság, meg látszik, ha elmész a FIA/regulations menübe. Ha '?', akkor még nem döntött róla.)
Egyébként a technikai igazgató írja is, hogy felelőtlenség ilyenkor kezdeni a tervezést.
Amit te engedélyeztetsz, az a Driving Aid, annak semmi köze a jövő évi sasse-hoz.
második kérdéshez: Mindenkinek van a szerződésében championchip bonus, így ha megnyeritek a VB-t, akkor biza tejelni kell. Erre nem árt pénzt félretenni, mert sok sztár esetén ez több millió $.
Biohazardnak:
Az hogy mennyire vagy hatékony, függ az embereid minőségétől is. Kis csapatnál minimálisra kell tenni a Hospitality-t, de azért lehet vele ápolni a sponzorokat.
De a legfontosabb a jövő évi sponzor, mert az tart életben. Számomra mindig a team-sponzor a legfontosabb, mert ez adja a legtöbb lét, ha egyáltalán sikerül fogni. Aztán az engine, mert ha lehet, akkor jó lenne egy works sponzor. (Pénzt hoz, és lehet fejleszteni.)
Utána már inkább cash-ben nyomulok, de mellette 25-30 % a fuel, és a tyre, mert az mindenféleképpen kell, hogy indulni tudjak.
A taktika: első fordulóban 5 % (rossz emberekkel 10) minen sponzórjelöltre, aztán a fenti sorrendben mindenki aki nem VIP-nél nyomul. Sietni kell, mert a többiek is sietnek.
Taktika: remélem tesztesz, és használod a set-up pontotkat, mert anélkül nehéz...
A gumikról írtam mrá korábban egy minden pályára kiterjedő taktikát.
flying lap mehet az edzésen, de versenyen ne nagyon nyomjuk, mert kikészíti a motort.
az agresszivitással is óvatosan, ha a reliability-je pl a fékeknek 1, akkor a braeking agr. ne legyen 1-2 nél nagyobb, mert nem érünk célba!
H aa motor rigidility-je nem max, akkor a top speed ne legyen 4-nél nagyobb!
kis kocsival muszáj türelmesnek lenni, gyűjtögessük a helyezéseket, esetleg a pontokat.
Jó végigülni a versenyt, mert hátha elkezd ömleni az eső, és akkor bármi lehet, egy jó taktikával még egy kis csapat is lehet pontszerző, ráadásul esőben hullanak a menők mint a legyek.