Hát itten lényegi a különbség, mert ott az osztráknak volt pénze és tudott autópályát tervezni.
A vegyépszer épp ezt a ketöt nem bírja, a pénzt meg a tudást.
Bár adósága meg biztos van.
És ha nincs szerencséje, akkor valamelyik hitelező tud mutatni azonnali beszedési bizonylatott és ahogy a bankba érkezik a pénz azt már rögtön le is akasztja.
No akkor abból már sem autópály sem gép nem lesz.
Bár ez csak egy eshetőség.
De miért tudna a Vegyépszer akinek se pénze sincs se tervezni nem tud olcsobb lenni, mint az akinek ezek rendelkezésre állnak?
Érdekes kérdés, bár szerintem , ha lyóindulatú vagyok , csak azért mert fogalma sincs, hogy mit vállalat.
Egyébként a fényképen láttam a betonút 8 db öreg csotrogányát, amelyek ha lyól nézem egy már megépitett úton sem jutnának messzire.
Szóval vagy lesz út vagy nem, bár már 50 m után egy lyó fotos csodákat tud művelni.