Jó estét Volvosok!
Kösz a gratulákat, de az legalább annyira illeti lore Mestert is, hiszen ô készítette a képeket. Egyébként meg nincs mit.
Frigyes Mester:
Persze, hozd csak az asszonyt meg a kutyát, ott a helyük! Azért pórázt hozz az ebbel, mert a túristaház környékén ott lófrál jó pár bennszülött kutyus, biztos nem örülne neki a gazdijuk, ha a kuvaszod kifordítaná ôket. Persze nem tudom, milyen vérmérsékletű a kutyád, csak azért szóltam, mert jobb elkerülni a kellemetlen meglepetéseket...
Templar:
Hajrá, éljen a V6! A 16 liter az kb reális, ha nem emelkedsz vele túl magasra, akkor van esély rá, hogy kevesebbet eszik. Ha ez már a kissé lekerekített változat, akkor az 90-91 körüli lehet, vagy az akkori változtatások már a második átfésüléshez tartoznak? Ha tényleg 90 táján gyártott darab, akkor nem sok érte a 800k, szvsz.
Múlt héten, mivel pont egy 700-ast keresünk egy havernak, rákérdeztem az Ivanixnál a típushibákra, nem nagyon tudtak mit mondani. Totálkár, széthajtott motor és halott automata váltó ami nagy gondot jelenthet, esetleg ha nagyon ki akar esni a futómű, de azt sem olyan horribilis javítani.
Én mindenesetre javasolnék egy állapotfelmérést az Ivanixnál (vagy másutt), pár ezer forintból megúszható, és szerintem megéri :-P
480T:
Végre Te is eljössz egyszer, hozd az összes teszter kütyüt, a benya meg a haldex tárcsák otthon ne maradjanak. ;-)
(Lehet, hogy holnapra szerzek Neked Type1 fontokat)