fargo Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5400
Alonso,

futóművet valóban állítanak az Ivanixnál is, nem túl drágán. Ha igazi profihoz akarod vinni, ahol jó eséllyel még várni sem kell, akkor keresd meg a XI. ker. neszmélyi utcában az Ott Mártont. Régi motoros, becsületes és megbízható. Egyszer valamelyik magazin csinált egy inkognitótesztet, ô végzett az elsô helyen, pedig nem a legmodernebb műszerei vannak. Én már majd' fél évtizede oda hordom az autóimat, meg vagyok elégedve vele. Megnézi a lengéscsillapítóidat is, ha kéred, és ad papírt a futómű állapotáról és az elvégzett állításokról. Ha valami bibi van, még meg is kjavítja a helyszínen...

Légkondi:
Azért még elôfordulhat, hogy az folyat, de nem ez a tipikus. A klíma a kocsi alá csöpögteti a vizet egy vékony gumicsövön. Ha esetleg szétcsúszott volna egy levegôcsô, akkor elképzelhetô, hogy némi kondenzvíz bejuthat az utastérbe, de semmiképpen sem annyi, hogy a padló tocsogjon tôle. A fűtôradiátor viszont tipikus...

A külsô hômérô, ha jól emlékszem, valajol a bal elsô sárvédô tájékán, az aksi környékén keresendô.

A 400-asnál (meg általában a turbos kocsiknál) az a jó, hogy csak akkor eszik sokat, ha keményen tolod neki. Én mentem a felpiszkált 460-assal 4 személlyel, dugig pakolva 6,2 literes átlaggal. Városban, ha jól emlékszem 11 liter körül zabált, országúton iramtól függôen 7-10 között.

V40 más tészta, sokkal finomabb kocsi. A kuplung, mielôtt cserélni kellett volna, nekem is felkeményedett.

Azt furcsállom hogy a térded belever az indexkapcsolóba, hiszen nekem nem volt ilyen gondom, pedig magasabb, és gondolom testesebb is vagyok Nálad. Biztos hogy jó az ülés magassága?

Előzmény: Alonso (5397)