Alonso Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5397
Köszönet a sok hasznos infóért!

Az, hogy cégautó, nem jelenti azt, hogy boldog-boldogtalan hajtotta. Egy kicsi, majdhogynem családi vállalkozásé, amiben némi rokoni kapcsolatokkal érintve vagyok. Így hát a 'fizessen a cég' nem túl jó hozzáállás ebben az esetben. Az autó 1995-ös, Lichtensteinből lett behozva. Olyan színe van mint a tiednek.

A kuplung valóban szokás kérdése, én nem is a vajpuhaságút szeretem, de szvsz ezt nehezebb nyomni, mint az kényelmes lenne.
A szervo dettó kuplung. Én a könnyebben kezelehető autókat szeretem.
Az üléseket meg fogom szokni, de a keményebb valahogy szerintem jobb. Az állításnál mindent kipróbáltam, de a bal térdem így is belever néha a lefele nyomott index kapcsolóba. Ez persze egyéni szoc. prob., miért vannak ilyen hülye hosszú lábaim. :o)
A légkondi vs. fűtőradiátor ügyben remélem igazad van. Többször volt az autó a Fehérvári Inavicsnál, de mindig csak tüneti kezelést sikerült produkálniuk, egy-két hét után megint minden vizes volt. Ezt az autó előző tulaja (kollegám) mesélte. De az útmutatásid alapján majd kicsit megbogarászom személyesen a dolgot, ha lesz egy szusszanásnyi időm.
Hol van a külső termoelem? Ha tudja valaki, sok keresgéléstől fog megkímélni.
A spray-s tanácsot szintén köszönöm.
A Fordot pedig nem tartom sokra (aki kiváncsi 3 éves Fiestás tapasztalataimra, azzal szívesen megosztom). Könnyebben vezethető autónak tartom (egyelőre) és szerintem kár az ilyen autókat lenőikocsizni.
Kormány: volt nekem egy rosszéletű Renault 9-em (szvsz a világ legrosszabb autói versenyében komoly helyezést érne el). Azon is olyan volt a kormány, hogy szélső helyzetből nem pörgött vissza. Ez nem Renault betegség? Egyébként hova vigyem a futóművet megnézetni, beállítani? Tudtok tuti helyet (Pest, Fehérvár jöhet szóba)?
Asszem tuningoltatni nem fogom a gépet. Bent kell tartani a 10 literes normában, meg városban nem szeretek gyorsulási versenyt játszani, autópályán pedig elég az 160-180, amit tud a kocsit utazóra.

Vezettem egyszer egy picit egy 160 Le-s turbo V40-est (nemtom mekkora motor, ti biztos tudjátok), az egy piszok jó autó. Minden, általam a 440-en hibának tartott dolog a legjobban eltalált volt rajta. Valami ilyesmit vártam és bizony lehet, hogy a csalódás beszél belőlem. Idővel biztosan én is megszeretem a cuccot.

Mégegyszer köszönöm a segítséget.

Alonso

Előzmény: fargo (5389)