Alonso Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5387
Hát, lehet, hogy most ti el fogtok küldeni a halál nemi szervére, de nem vagyok elájulva a 440 Turbótól.
Kemény a kuplung.
Darabos a váltó, vagy legalább is nem olyan könnyű dobálgatni a kart a sebességek között.
A szervokormány rásegítő ereje nincs túlságosan eltalálva, szerintem csinálhatták volna könnyebbre is.
Nagy gáznál igencsak tekergeti a kormányt a 120 lóerő. Lehet, hogy mégis a BMW-nak van igaza? :o)
A kormányműn van egy olyan pont, ahonnan már nem tekeredik vissza a kormány magától, ott marad.
Kényelmetlenek az ülések. Túl puhák, nem tartják a derekat. Nem lehet eléggé hátra tolni a vezetőülést, pedig nem nem vagyok egy kosaras termet, 185 cm.
Kinézetre gagyi a műszerfal. Rázós úton minden műanyag alkatrész külön életet él
Folyik a légkondi. Nem tudnak a szakszervízekeben sem mit kezdeni vele. Állandóan nedves az első ülések elötti gumiszőnyeg alatt a padló (tocsog).
Az info centre külső hőmérője megadta magát, állandóan -40 fokot mutat. Érdemes kicserélni? Mennyi kb.?
Ezelőtt egy 96-os (már az új kasznis) Ford Fiesta 1.8 Dieselem volt. Az egy sokkal könnyebben vezethető, mondatnám, felhasználóbarátabb autónak tűnt nekem a sima váltójábal, eltalált szervóval és kormányművel. Kényelmesebb is volt, nem is kellett teljesen hátra toljam az ülést, hogy elférjek. Bár egyáltalán nem ment a katalizátorral megfojtott 60 lóerővel, és 3 év után tiszta rozsda volt. A 440 úgy néz ki kívülről, minha most jött volna ki a szalonból.