CSÁkány Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5159
Szia lore!

Nos. Megkaptam a leveled. Sajna nem tudok gyakran fellépni...sőt már nagyon rég jártam felétek...
Bocs. A modemembe csapott a villám, újat pedig nem akarok venni, mert még mindig az ISDN-re várok. Na mindegy. A tárgyra térve, ami Téged és a többi Volvo rajongót érdekel. A 164-es. Megnéztem a linket. Az autó úgy tűnik (a képeken) tényleg jó állapotban lehet/van. Azért vigyázz vele, mert 28 éves!!! Az enyémen csináltunk egy állapotfelmérést és egy kölcségvetést a restaurálásról. Mit mondjak. Egyenlőre lemondtam róla, hogy egy restaurált 164-es álljon a garázsomban. Sőt! Jelen pillanatban egy autókereskedésben dekkol helyhiány miatt.
Egyetlen kérdésem lenne. Mennyi az autó ára?! Ez döntő lehet jelen pillanatban. Egy restauráláshoz nem kell nagyon jó állapotú kocsi. Ha igazán jól és szépen akarod megcsinálni akkor úgy is miszlikbe kell szedni és a futóműtől a kárpitozásig mindent fel kell benne újítani. Az autó ára pedig tényleg számít. Ha megmondod mennyi, megmondom megéri e annyiért megvenned, mert lehet tudok Neked sokkal olcsóbban. Valószínű ezt a 164-est is ismerem, ha más nem akkor hírből. Kérlek írd meg azt is, hogy honnan vennétek (név/város). Még egy dolog. Biztos utána néztél a 164-eseknek. A 72-es kiadás nem a legritkább darab. Az én véleményem szerint ha már restaurálni akartok egy példányt az legyen egy 69-es az első szériából, esetleg egy 70-es a második modellévből. Ott még a darabszám sem volt nagy (meg tudom neked pontosan nézni mikor mennyi volt). Küldd el nekem a motor és alvázszámát is, abból is tudok egy pár infót adni az autóról (pl. hogy volt e átfestve, stb.). Most ennyi. Holnap még felnézek, vagy egy óra múlva visszanézek. A mailemre írj ha van valami, esetleg elküldöm majd a mobil számomn és tudunk beszélni.

CSÁkány

Előzmény: lore (5157)