fargo Creative Commons License 2000.07.13 0 0 4910
Szóval, ma megnéztünk egy 164-est :-)

Az autó fehér, világos bilikék bôrhuzattal. Ez így nem olyan szép, de alkalomadtán lehet rajta segíteni. A krómos cuccok szinte hibátlanok, a bal oldalon hiányzott egy alsó díszléc, gondolom pótolható.

Átrothadva sehol sincs, már amennyire a kocsit körbeugrálva meg ide-oda benézve meg lehetett állapítani, törésnek sincs rajta nyoma, de helyenként apró pöttyökben már kóstolgatja az idô vasfoga. Az ajtók élein, az ablakok gumiprofiljainál kezdôdô rozsda mutatkozik. Ez most nem vészes, könnyen javítható, de lehet hogy egy kemény tél után elharapódzik.

A motor bizony soros hathengeres, 3 literes, 145 lovas ikerkarburátoros szépség. beindítottuk, de nem mentünk vele. Nem füstölt, kellemes hangja volt, az alapjárata kissé egyenetlenül ugrált, és a blokk tiszta olaj volt -- ez utóbbi a hengerfejtömítésnél meg a szelepfedélnél szivárgott.

Az AC pumpa hangosan zúg, a szervoszivattyú vagy a vízpumpa valószínűleg csapágyas. Elôl nem túl jók a lengéscsillapítók, hátul elég masszívnak mutatkozott. A fékeket nem lehetett látni a lemeztárcsák mögött. Többet a műszaki állpotáról mondani nem nagyon lehet csak szemrevételezés alapján.

A felszereltsége sem fullos, van tekerôs fém napfényteteje, kurblis ablakemelôje, két furcsa ködlámpája (gyári, kerek), meg ha jól láttam klímája.

Elsô benyomásra a kocsi nagyon egészben van, szépen megkímélték a gazdái. Ahhoz, hogy 100%-os legyen, bizony kell rá költeni, hogy mennyit, az kérdéses. Vásárlás elôtt mindenéppen el kellene vinni egy állapotfelmérésre.

Szerintem nagyon jó alap egy restauráláshoz, max 1M ráköltéssel gyári állapotba lehet állítani, ebben benne van az új bôr huzat meg egy teljes átfényezés is. Csak utcai használatra meggondolandó hogy egéri-e rákölteni az AC pumpa / szervo / futómű javításra. Újraeladásnál nem fog visszajönni...

Előzmény: lore (4909)