1. kérdés. Nem tom, néha nekem is csinálják, néha nem. Szerintem a pilótától. Coulthard rendszeresen előadta, néha Frentzen is, Hakkinen, Villeneuve soha. De pl Diniz se nagyon. Szerintem abból lehet baj, ha az első pilóta hátrábbról indul mint a 2., aztán az előbbre akarja engedni, és közben más is elmegy mellette.
A tesztelés nagyon fontos, ha pénzed engedi min 200 Mile legyen. Szerelő kb 10-15-20 % legyen a fontosságtól függően. (A setup-ra 15-20, a research, és a fuel-on szoktam takarékoskodni, oda csak 10%)
Pilóták: a két versenypilóta 50-50% set-up, és development, illetve ha a development fejlesztés alatt, akkor 100% set-up.
A tesztpilótát kell a többivel foglakoztatni. A gyárat érdemes fejleszteni, de rohadt sokba kerül, szóval óvatosan. Szélcsatornát lehet bérelni is, azt kerül a legtöbbe megépíteni. Ha valamelyik részlege a gyárnak fejlesztett, akkor ott gyorsabban/hatékonyabban megy a munka. A nagyobb gyárba több munkás fér, ergo gyorsabban megy a munka (kevesebb % elég az egyes feladatokhoz) ezért azt is érdemes, de 1milka az ára. Tehát szerintem előbb legyen egy szilárd pénzügyi háttér, jó szponzorok, és ha látod, hogy belefér a költségvetésbe (könnyű kiszámolni, mert ha pl 2-300 ezer $ a futamonkénti nyereség, akkor egy futamonkénti 100-150e $-ros beruházás még éppen belefér) akkor jó. De ha szűkös a pénztárca, akkor ezek nélkül is meg lehet élni.
Szerintem a legfontosabb: 1 jó tervező, és 1 jó mérnök. Ezekért megéri költeni, máshol lehet fogni.
Diniz szuper jó pilóta, fizet marha sok pénzt, és jól vezet! Ha tehetitek szerződtessétek!