Azért nem olyan gyenge az a villanymotor :-)
De elöl tényleg gáz lenne, ismerős szerint még az eGolf gyengébb motorja is gyakran elkapartatja az első kerekeket, főleg valahonnan való kikanyarodáskor.
Sima VW appot használok, nem tudok külön ID appról. Szervizes aszonta, hogy az autó sw frissítése után az is több funkciót fog tudni.
A fogyasztás kitapasztalása folyamatban van :-) Eddig még nem álltam meg sehol villanyhiány miatt :-) Kezdek rájönni, hogy hogyan deriválja a megtehető km-ek számát.
A kitakarós LED-et én is szeretem. Mátrixból csak az O4-ét próbáltam, az gondolom a legolcsóbb amit a csoport gyárt, arra nem cserélném el.
Lehet rosszul tudom, de mintha az O4 mátrix fényszórója saját fejlesztés lenne, mert a VW nem adta a sajátját...
A szoftverfrissítésre kíváncsi vagyok, én anno még a hivatalos forgalmazás megkezdése előttre emlékszem, hogy még béta verziónak sem neveztem volna abban az állapotában és főleg stabilitásában.
Én is várom a frissítést, nagy ugrás lesz a 2.4-ről a 3.7 :-) OTA frissítés csak 3.0 felett van, ezért én nem tudom frissíteni. AZ elmúlt kb másfél hétben talán egyszer bizonytalanodott el a telefon csatlakoztatásakor, de pár másodperc után rendbe jött. A vezetési asszisztensek is jónak tűnnek, fals riasztás/tevékenység még nem volt. Kicsit máshogy viselkedik, mint az O3, valamiben az volt (nekem) jobb, valamiben ez. A tolatókamera képe pl egyértelmű visszalépés, bár még mindig fényévekkel jobb, mint pl az új Clio vagy a Ssangyong Grand Tivoli kamerája. A Clio nagyon nem jó, a Tivoli szörnyű.