sr1 Creative Commons License 2025.02.04 -1 0 112337

Márkaszervízbe azzal foglalkoznak, amit én kérek. 

Az O3-as dizellel nekünk is volt víszpumpa problémák, gari után 100e km környékén és kértem, hogy a vezérlést is cseréljék ki, mert már 6 éves volt az autó. Megjegyzem, hogy ez volt az egyetlen komolyabb műszaki probléma az O3-as Skodával. 

Az V6-ba már kétszer cseréltek olajat a váltóba-osztóházba-hátsó diffibe, mert én kértem. A következő olajcserénél, újra ki fogják cserélni az olajat a váltóba- hiszen a váltó gyártója, a ZF, azt írja, hogy 100e km után ki kell cserélni az olajat.    

Meg kell tanulni kommunikálni velük. Leírtam ide, hogy a márkafüggetlen szervíz és a szakszervíz anyag és munkadíja szinte teljesen azonos, 15 autóra, 6 éves statisztika alapján. 

Az autó fenntartása pénzbe kerül.

Úgy látom, hogy itt mindenkit idegesít ez a tény.

STK14 is a legdrágább RS6-ról és a SQ7-es luxusából váltott a műszerfal nélküli autóra, mert drága volt a fenntartása. 

Tök mindegy mi hajtja, 1000km alatt, nem mindegy, hogy milyen környezetbe ülsz. 

Nohab érthetően leírta, hogy miről szól a dal ezzel a tehnológiával. 

    

 

     

Előzmény: amator11 (112326)