Márkaszervízbe azzal foglalkoznak, amit én kérek.
Az O3-as dizellel nekünk is volt víszpumpa problémák, gari után 100e km környékén és kértem, hogy a vezérlést is cseréljék ki, mert már 6 éves volt az autó. Megjegyzem, hogy ez volt az egyetlen komolyabb műszaki probléma az O3-as Skodával.
Az V6-ba már kétszer cseréltek olajat a váltóba-osztóházba-hátsó diffibe, mert én kértem. A következő olajcserénél, újra ki fogják cserélni az olajat a váltóba- hiszen a váltó gyártója, a ZF, azt írja, hogy 100e km után ki kell cserélni az olajat.
Meg kell tanulni kommunikálni velük. Leírtam ide, hogy a márkafüggetlen szervíz és a szakszervíz anyag és munkadíja szinte teljesen azonos, 15 autóra, 6 éves statisztika alapján.
Az autó fenntartása pénzbe kerül.
Úgy látom, hogy itt mindenkit idegesít ez a tény.
STK14 is a legdrágább RS6-ról és a SQ7-es luxusából váltott a műszerfal nélküli autóra, mert drága volt a fenntartása.
Tök mindegy mi hajtja, 1000km alatt, nem mindegy, hogy milyen környezetbe ülsz.
Nohab érthetően leírta, hogy miről szól a dal ezzel a tehnológiával.