Persze, azért írtam, hogy nekem mi a fontos.
Én csak arról tudok, hogy jelenleg, és a közeli jövőben hogyan van szükségünk autó(k)ra. Arra, amire mi használjuk a két Skodánkat, arra a villanyautó nem alternatíva. Részben a hatótáv miatt, és azért, mert tetszik, nem tetszik, a villanyautó jelenlegi formájában - kémiai áramforrás - hosszútávú utazásra nem igazán alkalmas. Egy Octávia utas- és csomagterét kínáló villaynautó tömege az jóval 2t felett van, Hópihe meg 1180kg.
Jelenleg itt Pesten nincs naperűművünk, Szolnokon meg lógassam ki a hosszabbítót a 3. emelti erkélyünkről? Ergo, bár jó lenne a rövid, városi utakra használt Fábiát leváltani, de a VAG csoportnak nincs erre a célra megfelelő autója. Ugye az elektromos Citigo az megszűnt, és, ha lenne is, akkor a töltése problémás, mert nem nagyon van a közelünkben sehol töltési pont.
Szóval, nekem, hangsúlyozon nekem, a villanyautózás nem igazán lenne gazdaságos. Márkahű sem tudnék lenni, mert nincs elektromos Skoda, ami nagyjából egy Octávia, vagy Fabia méretű autó lenne.