Hari Creative Commons License 2000.06.27 0 0 199
Igen, stimmel, én írtam rosszul, valóban a critical esélyt növeli. Nekem az volt vele a bajom, hogy főleg a játék első felében, amíg nincsenek meg a megfelelő perkjeid és skill szinted, addig a critical esélye így is kicsi marad, ha pedig nem sikerül, akkor nem normál sebzést ad, hanem teljesen elhibázod a célt. Ezt én mindig túl rossz cserének értékeltem az esetleges criticalhoz képest. A későbbi részben pedig szép ugyan a 2-300 pontos critical, de erre a normál lövésnél is van esélyed, viszont pl. a mostani karakterem a 12 AP-val 4 lövést tud leadni egy körben a Gauss puskából, ezt se nagyon éli túl senki, míg a normál esetben 5 AP egy cálzott lövés, tehát legfeljebb 2 mehet el belőle egy körben, ami aztán vagy talál, vagy nem.

Nem állítom, hogy az én stílusom a jobb, csak nekem ez fekszik jobban. A Fallout2 szerintem pont azért fantasztikus, mert nem csak a játékmenet térhet el a karaktered tulajdonságaitól függően, hanem azonos játékmenetet teljesen eltérő stílusokban is végig lehet játszani.

Előzmény: ReBeL (198)