nohab Creative Commons License 30 órája 0 1 166846

Érdekes, hogy az itt OFF 266-osok ezt az erősítést soha nem kapták meg, 1990-ig a kiflisedő verziót gyártották.

   

Ha valaki tudna nekem segíteni az Ikarus vázcserékkel kapcsolatban annak nagyon hálás lennék: miután az ezredforduló környéki vázcserés 266-osok szignifikánsan jobban bírták mint a gyári vázasok, én azt sejtem, hogy azok már kaptak valamiféle erősítést (plusz merevítést, jobb anyagminőséget, esetleg nagyobb falvastagságot a kritikus helyeken), de sem megerősítést, sem cáfolatot nem kaptam sehonnan ezzel kapcsolatban. Ugyanakkor a Borsod Volán vázcserés kocsijai indokolatlanul nagy százalékban voltak szögegyenesek akár 15-17 üzemév után is, ami az eredeti 266-osok között kevéssé volt jellemző.

Előzmény: Alexander Pistoletov (166829)