"Valami atom fasza márkájú érdekelene ami jópár évig kiszolgálna..."
Teljes bizonyossággal ilyen sajnos már nem létezik. :-( Talán a gyári.
A többi meg lutri, vagy jó lesz, vagy nem. Sachs, Kayaba amik régebben minőséget képviseltek , aztán van akinek bejött a Bilstein is, de összességében ma már mindegyiknél előfordul sokkal gyakrabban, mint a tulaj szeretné, hogy behalnak hamar. :-(
Már többen gátlósokhoz (pl. Kárászi, stb) mennek el és felújíttatják az eredetit.
Én pl. sokszor szívtam EV1-eknél, hogy az utángyártott gátlók a vizsgán ugyan átmennek, nem is folynak, de még is kevés a csillapításuk. Amikor átgurulsz vele egy fekvőrendőrön vagy egy patkáról mész le és ha nem csigalassúsággal, akkor a kerekek picit a levegőbe kerülve nagy koppanással "kirúgnak" a gátlók. Ezt pl. jó, eredeti, gyári gátlóval nem csinálják. A gátlós barátom a Kárászinál mondta, hogy ilyesmire sokan panaszkodnak és erősebbre kérik a felújításnál a csillapítást.