Szia!
Nincs rá megoldás, csak az, hogy "mechanikailag" el kell távolítani a lerakódott kokszot a szelepekről. Ez praktikusan a dióhéjas tisztítás. Semmilyen más hókusz-pókusz nem hatásos. Az Octáviás FB csoportban valaki tolja ezerrel a hidrogénes tisztítást, ami csak 30-40.000Ft, és elvileg úgy működik, hogy a járó motorba beeresztenek hidrogént, az majd a koromból metángázt csinál, és a motor majd ezt jól kipuffogja. Kémia, általános iskola 7. osztály, ez ki van zárva, hogy működjön.
Szóval, sajnos ezt nem úszod meg.
Ha ennyire rakoncátlan a motor, akkor ott lesz szerintem más baj. Kezdve az akkuval, amit leírtál - start/stop hiba - arra utal, hogy az sincs már a helyzet magaslatán.
Egyébként a kokszosodás akkor jön elő, ha sokat mész hideg motorral, magyarul rövid távokon használod a kocsit. Ennek sok oka van, hogy miért, és nem csak a TSI, hanem minden közvetlen befecskendezésű motorra igaz.