Amit leírtál, az az FJX-FKU-FLR Volvokra is igaz egytől egyig, de sok Conectonál is megvan a karácsonyfa. Attól hogy leragasztjuk fekete szigszalaggal a hibajelzőt, nincs megjavítva, csak Te nem látod az utastérnől.
Ez általában nem a busz és a gyártó hibája, hanem aki nem tartja karban.
Kelenföldön úgy javították anno a hibákat, hogy kikötötték pl a becsuklásgátlót. Ez mondjuk egy minőségi autöbusznál nem opció, mert az nem fog elindulni.
Én a RIW-876 és 879-et vittem ki Bukarest mellé. Mindkettőben kémyelmes volt az ülés. Volt egy rossz üléses kocsi, de azt egy magas, kigyúrt kolléga vitte direkt.
Az FLR-MHK és Ikarus 280/435-ösöknél is volt nagyon sok rosszul beépített ülés, de egyes FLR-eknél a mai napig megvan az általad említett probléma. Anno 20 éve, amikor a 99-esen kezdtem a pályafutásomat, az esetek 80%-ban IFA ülés volt, amit sehova nem lehetett állítani. Akkor tettem a hátam mögé párnát vagy hátizsákot pl.
Amúgy a túl magas ülés a kifordítható köztes elem miatt magas. Beírtuk a könyvbe és kiszedték.
A busz rugózása talán a Volvo7900 és 7900A Hybrid kocsik rugózásával volt egyenértékű.
A szintezéssel játszani kellett, de sok FJX-FKU a mai napig is hozza ezt a színvonalat.