Szerintem nagyon kényelmes dolog, igaz, be kell kalkulálni a lassításoknál, hogy mikor engedd el a gázpedált.
Jézusom, ennyi év tapasztalattal azért legalább te ne írj már ilyeneket...
Egy valamirevaló buszsofőr előrelátóan vezet, ebben az is benne van, hogy hagyja gurulni a buszt ahol csak lehet, mert az üzemanyagfogyasztás és a károsanyagkibocsátás így lesz a legjobb, a kényelmi faktorról nem is beszélve. Na most az állandóan bekapcsolt retarder pont ez ellen dolgozik; sok minden hülyeséget láttam már életem során, de azt azért el nem tudtam volna képzelni, hogy valaki tényleg így vezet...
Mint ahogy az is nonszensz, hogy magyarázni kelljen az öt fokozat értelmét: lejtőn lefelé gurulva hogyne lenne értelme növelni vagy éppen visszavenni a fékerőt? De akinek ez bonyi, az ráküldheti egy gombnyomással a maximálisat (vagy ugyanazzal a gombbal vissza is veheti).
(Ez pedig már full OFF, de azoknak az új arrivás MAN-eknek egyéb pillanatnyi agymenései is vannak, például hiába padlózza az ember, nem megy, máskor meg úgy meglódul, mintha seggberúgták volna. De ezek "bug"-ok, kétlem, hogy direkt lennének ilyenek).