HBweb hu Creative Commons License 2024.12.30 -1 2 3313

1972-ben volt egy több hónapos leállás (sajnos dátumokat nem tudok). Ekkor történt meg a felépítmény cseréje és kezdték meg a magasperonok építését is. Elbontották a (közép)régi városmajori indóházat, megkezdték a jelenlegi széles középperon és bádogviskó építését. 

 

1972 végefelé újraindultak a sárgák, már az új pályán, új lécen, volt, ahol már csak ideiglenes peronoknál, folyamatos építkezés mellett. A városmajori felső váltónál ideiglenes végállomást használtak, a képek szerint pallókon evickéltek sárban dagonyázva az utasok. 

 

1973. március 15-én véget ért a sárga korszak. Ekkor befejezték a munkálatokat és a nyár közepén megérkeztek az új, kétrészes motorvonatok. Átálltak a jelenlegi feszültségre. Augusztus elején lezavarták a hatósági vizsgákat és augusztus 20-án megindult az új üzem. 

Előzmény: John Howard (3308)