ViziPucok Creative Commons License 2000.06.22 0 0 104
JadeszeretemamikorgépelésközbenkifagyaWindows...Namindegy.

A szálálónál én pl a www.thecounter.com-ra gondoltam, ahol lehet nezegetni, hogy mikor, es honnan latogattak az oldalra...

Az attrib.-ek: En vegul ugy csinaltam, hogy egy kepernyon minden masodik elem attrib-et atirtem FF-0A-ig, majd a memoriaban csak az elemeket valtoztattam. Az eredmenyek alapjan az derult ki, hogy 3+1 fajta attrib van:
Diszites (00-semmi, 01-jarat, 14-fal)
Allapot (02-tuske, 12-fogsor)
Fuggveny (ajto)
+1 az ital

Diszites: Ez nem befolyasolja az elem tulajdonsagat, csak valtozatosabb lesz a jatek. Szerintem az attrib. csak besegit, de vegeredmenyben veletlenszeruen lakul ki. Ez megmagyarazna azt is, hogy a palotaban miert nem mindig azt a kepet adja. Errre abbol kovetkeztetek, hogy en csak minden masodik elem attrib-et valtoztattam, de volt, ahol a lyukakban is megjelent a dekoracio. A masik lehetoseg az, hogy amikor a minta el kezd ismetlodin (pl. 05-feletti szamok), akkor nem az adott elemre, hanem az elotte levore vonatkozik. Ezzel meg nem kiserleteztem annyit, hogy ez bebizonyosodjon.

Allapot. A csapdak mukodese tobb lepcsobol all ossze. Ezeket az attrib. adja meg. Tehát alapállapotban 00 az attrib. Majd a számot növelve a mozgásfázisok jönnek elő. Viszont azok már nem működnek. Tehát ha beteszünk egy új csapdát, feltétlenül nézzük meg, hogy az attrib. 00 legyen!!!

Az ajtó függvényeket, és az italt már jól ismerjük. Az ajtónak viszont CSAK 00-02 valtozhat az attrib.-e. Ha mást adunk, akkor érvénytelen hivatkozással kifagy. Tehát új ajtónál erre is figyeljünk!
A többi elemnek nincs attrib.-e. Régebben felmerült, hogy a 12/b pályán a járat az attrib. miatt esek a fejünkre. Nos ez nem így van. Valószínüleg az első pályához hasonlóan valamit a prince.exe rátesz.

Egy kis segítség a pályámhoz:
Az óriásugrást a következőképpen lehet könnyen megcsinálni:
Kimész teljesen a szélére (legyen most a balra ugrás). Sh-bal addig, amikor már a lábát is belelógattja. Nos ekkor hátra arc! Egy gombnyomás jobb. Majd futás jobbra, DE AMINT ELINDUL JOBBRA, AZONNAL NYOMD A BAL GOMBOT!!! Ekkor kifarol a hős. Át a következő elmre. Ha az szakadék, akkor a rajzfilből jólismert módón kifarol a szakadékba, majd vissza. Ebben az esetben a mellette lévő elem nem hat rá. Lehet tüske, szakadék, fogsor, ajtó, kapcsoló, bármi. Tehát a tüske sem döfi át.
Na most a kanyar után azonnal ugrani kell.
Ez egy kis gyakorlás után könnyen fog menni, és bárhol használható lesz, ahol nagyott kell ugrani, de csak 1 elem van (így lehet a 12/a szinten 1 képernyőt feljebb esni. leírást lesd valahol a 8. hozzászólás környékén)
A képernyők kavarásával még nem éltem ki teljesen a szadista hajlamaimat :):):):):):):):):):)
No majd a második pályán :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Kedves Mayan!
Itt egy cím, ahonnan letöltheted eme nagyszerű játékot:
http://www.iarc.org/~4x4pf/platform.htm
Ha kapásból a játék érdekel:
http://www.iarc.org/~4x4pf/files/PrinceOfPersia.zip
Valaki beletette a logóját, hogy ő törte fel, és hiányzik a kód pálya, de minden más működik.
Megj. Innen letölthető a PoP2 is.
Ha a cím már nem él, vagy olyat szeretnél, ahol a kódpálya is megvan (talán oda is berakunk még valami szivatást :), akkor a következőképpen keresd:
abandonware
Ezt ird be vmely jó keresőbe (pl. altavista, lycos; yahoo nem jo!)
adventure, rpg, v. platform kategoria

Előzmény: morpet (103)