dave_dömper Creative Commons License 2024.12.11 0 0 13

A kérdés jelenleg az, hogy annak, aki dönt, mi fontos. Szerintem "látszólag" az aktuális Minisztériumban dől (dőlt) el. Valójában nem egészen így működik itt szinte semmi. Mert ugye elvileg mindenki egyenlő, de mindig akadnak egyenlőbbek. Mtndenesetre megfontolandó szempont kéne legyen az olyan döntés meghozatalakor, ami lényegében arról szól, hogy végre elindulhat - e a magyar állami vasút az európai vasutakon megszokott személy-, és áru - forgalom - lebonyolítás megszokott normáihoz, avagy tovább folytatja a minden elképzelést alulmúló mélyrepülését annak oltárán, hogy amíg a vasút fejlesztésének

éves igénye kiszolgálására 20 milliárdnyit, addig a  VIG székház létesítésére annak 12,5 - szörösét költi

a "felelős" (?)  tulajdonos.

 

Végül is, itt nem egyszerűen arról van szó, hogy a vasút a rendelkezésére állő anyagiakból egyszerűen képtelen a közlekedés két leg-alapvetőbb szükséges és egyben elegendő feltételét (a vasúti pályák és tartozékaik, valamint a forgalomban résztvevő járművek) biztosítani, nemcsak a pótlás céljára szolgáló

új eszközök beszerzésével, de még a meglévő - üzemeltetett eszközök rendes üzemének fenntartását lehetővé tenni szervízelés, javítás biztosításával. Ez a mostani döntés, ennek a folyamatnak talán egy

első lépését jelentheti, lett - légyan az pro, avagy kontra.

Előzmény: il folle (9)