Én arra lennék kíváncsi, hogy miben más azoknak a vasutaknak az utasításrendszere ami egyáltalán lehetővé teszi a tükör és oldalablak nélküliséget? Mert régen is voltak ilyen mozdonyok szépszámmal. A régi Szlovák mozdonyokon pl. tükör egyáltalán nincs, de több járművön még olyan oldalablak sem ami egyáltalán értelmessé teszi a meglétét.
De még az olyan lehúzható ablak is viszonylag ritka sok gépnél ami lehetővé teszi kihajolva a mozdony kezelését mint nálunk, amit megjegyem, hogy egy rendkívül hasznos dolog, akár egy tolatási mozgásnál a jelzések megfigyelése okán, vagy egy zsúfolt peronon, amikor kétséget kizáróan meg kéne tudni győződni, hogy menesztenek (sic!) vagy csak az utas integet.
A kamerákkal nincs tapasztalatom, de biztos vagyok benne, hogy a színvisszaadása sötétben rossz. Pedig nagyon nem mindegy, hogy az utas integet a telefonjával, vagy a forgalmista, vezetőjegyvizsgáló a zöldszínű lámpájával.. Tehát itt sem a biztonság felé megy a fejlődés.