Jó estét kíványok!
Vegyük sorban:
Trizzem:
Mi az, hogy fargo nem olvassa, csak írja?! fargo igenis becsületesen elolvassa az ÖSSZES hozzászólást, akármennyit kelljen is visszalapoznia. Cha!
Bond of the James':
Ugye NEM akarsz tolatóradart venni az autódra? Ez az az extra, ami tipikusan semmire sem jó, baromi sokba kerül, viszont a hátsó lökhárítókba süllyesztett, amúgy randa "pöttyök" a külsô szemlélôvel tudatosítják, hogy ennek a verdának a tulaja biztos "fullos" autót vett, ha még a tolatóradarra is futotta. Szóval szerintem tök felesleges dolog, inkább hasznosabb felszerelésekre költeném az árát. (A gyári extralistán kívül van még egy pár száz oldalas katalógus minden Volvohoz, ami több tucatnyi hasznos, külön megrendelhetô cuccot tartalmaz.)
A Volvokban a hifi, már ami a fejegységeket és a CD-tárat illeti, Alpine gyártmányú, az erôsítôk és a hangfalak Harmann-Kardon-félék. Én a múlt héten jártam a Fillér utcában a Volvo rádiók (és több mindenfajta hifi márka) szervízében, ahol rákérdeztem a Volvo rádióval kompatibilis CD-tár árára: beszereléssel együtt 72k volt. Ez azért nem rossz a márkaszervíz 180k + áfás árával szemben, nem? Mellesleg ugyanazt az egységet kapod meg, csak más az elején a logo, meg a csatlakozó aljzat. Erre egyébként vigyázni kell, a Volvo "valamilyen okból kifolyólag" másfajta csatlakozókkal szállítja a rádióit, mint ami a mezei Alpine-okon van, ezért az Alpine CD-k közvetlenül nem csatolhatók a gyári Volvo cucchoz, meg kell venni hozzájuk egy pár ezer forintos kábelköteget / csatolóakármit. A 850-hez ezen felül, ha "jó" helyre akarja az ember beépíteni a cd-tárat, akkor kell venni egy beépítôkeretet is, ez is csak pár ezer Ft. Nem tudom, mi kellhet még az S40-hez...
Volvo sakalatoskodik!